A.A. de Haan Stichting

Het hoogte punt van ons programma op Koningsdag 2019 is natuurlijk de Hoornaarse Taptoe.

Deze taptoe wordt mede mogelijk gemaakt door een gulle gift van de A.A. de Haan Stichting.

De Stichting heeft ten doel het verlenen van ondersteuning door middel van uitkeringen, aan instellingen of personen in de Alblasserwaard, welke werkzaam of woonachtig zijn in de Alblasserwaard, en hun bezigheden hebben op het charitatieve, culturele of sociale vlak, dan wel zich bezighouden met de zorg voor het milieu, dan wel anderszins het algemene nut binnen de Alblasserwaard beogen en voorts al hetgeen met één en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords.

Het Bestuur van Oranjevereniging Irene is de A.A. de Haan Stichting zeer erkentelijk voor de financiële bijdrage.

Tweet, Tweet

Volg ons via Twitter!

• De foto's van afgelopen Koningsdag zijn nu te vinden op onze website. Neem een kijkje! https://t.co/JifggF6itC https://t.co/JifggF6itC

30-04-2019 21:14
  • De aubade, om 9.00 uur, vindt in de grote zaal van het Bruisend Hart plaats.

27-04-2019 08:51
  • Mede dankzij de gulle giften van de A.A. de Haan Stichting en Rabobank Alblasserwaard Noord en Oost kijken we uit n… https://t.co/Zqag3jOmgo

25-04-2019 16:10